Säfsen. ( vår stuga ) ♥

 
I morgon åker jag och min familj till Säfsen och vi ska vara där och åka skidor tills på söndag ;)
Det ska bli skita-kul! :D
Jag tar med datan så jag kommer vara inne på msp på kvällarna.

Det här är vår stuga som vi ska bo i där. Vardagsrummet, och det rummet som står öppet med en våningsäng det är mitt och min brors rum ;)
Och sen rummet breve ( längst till soffan ) är mamma och pappas rum.
Åh längtar såå mkt! :*

Jag kommer nog lägga upp lite bilder sen kanske på mig när jag åker skidor?
Tror jag ska testa åka snowboard :$
Fast ne...Jag kommer bryta både armar och ben isåfall! :D
Haha... -.- så himla rolig humor jag har asså! -.-''
xD

Hejdå, ses i morgon ~ Kram Emilia.


Kommentarer
Postat av: islla1

Mysig(:

2012-03-15 @ 18:49:13
URL: http://isllamsp.blogg.se/
Postat av: SaraGustavsson

Det skulle varit bra om jag fick rum i din resväska längtar sjukt mycket efter dig SAKNAREEEEY dagarna utan dig:( Ses på måndag ♥ Världens bästaste bästa vän ♥ <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3ÄLSKAREEEEY<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-03-16 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0